Vir Manée op haar 20e verjaarsdag

DSCN3964

My dogter,
Van die dag wat jy gebore is het jy my hart gehad.
Jy het my lewe geseën met soveel vreugde reg van die begin.
Jou glimlag kon ‘n kamer verhelder wanneer tye donker was
En jou lag kon my gemoed lig wanneer ek hartseer was.

Tyd gaan so gou verby en die eens klein dogtertjie
Het ontluik tot in ‘n pragtige jong vrou.
Ek is so trots om jou as my dogter te hê
Want jy is ‘n seëning en ek is lief vir jou!

Mag die Here jou seën en beskerm.
Mag Hy tot jou redding verskyn en jou genadig wees.
Mag Hy jou gebede verhoor en aan jou vrede gee
(vlg. Numeri 6:24-26)

Al my liefde,
Mamma xxx

3 thoughts on “Vir Manée op haar 20e verjaarsdag

Leave a Reply

