als is wel

Wel, vandag was ek by die huis. Ek was verbied om te gaan werk…. En ek het nie juis ‘n keuse gehad nie. Die werk het so besluit. Nie dat ek kla nie, dit was ook nodig. Hoekom? Want blykbaar as ‘n kontrak verleng word, moet daar ‘n “af” dag tussen die twee kontrakte wees. Glo iets met die arbeidswet te doen.

Jip, my kontrak is met nog ses maande verleng. Harde werk, lojaliteit, deursettingsvermoe en inisiatief is toe nie net sentimentele cliche’s nie. Dit dra eventueel vrug.

Hard work pays off.

Dis genade.

Daar is vir die mens niks goeds behalwe dat hy kan eet en drink en ten spyte van sy arbeid nog die goeie kan geniet nie. Ek het besef dit is ‘n gawe wat uit God se hand kom. Prediker 2:24

2 thoughts on “als is wel

Leave a Reply

