Eiers-galore!

Riaan het gisteraand 3 dubbeldore agtermekaar gekry!

Riaan het gisteraand 3 dubbeldore agtermekaar gekry!

In die woorde van Jarod Kintz: “I like my relationships like I like my eggs. Over easy.”

Ek hou daarvan!! Maar vat nou ‘n harde, hoë muur en ‘n eier wat daarteen gebreek word…. Watter een is reg, en watter een verkeerd? Watter een kies jy?

Ek kies die eier. Want elkeen van ons is ‘n “eier” – geroer, gebak, gekook, rou…. Elkeen van ons is uniek; veilig toe in ‘n broos eierdop. Elkeen van ons konfronteer hoë mure (omstandighede wat ons dwing om dinge te doen wat ons normaalweg nie sou doen nie)…. Ons het geen hoop teen die muur nie: dis te hoog, te donker, te koud. Nietemin, ons moenie dat hierdie hoë muur ons intimideer nie, en ons moet onthou dat ons soms self hierdie hoë muur help bou het.

“You got the eggs in you; the world is fully ready to celebrate the chicks out of your laying labour. Never give up. Go and breed! Go and breed great dreams.” Israelmore Ayivor

“There are at least two sides to every issue, and I like my issues sunny side up. I also like bacon and toast on the side. Are you eating what I’m saying?” Jarod Kintz

😉

Leave a Reply

